Δημοφιλείς αναρτήσεις

Garcinia Cambogia Veda
You.gr

What’s Hot

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην απαντάτε σε αυτό τον αριθμό-απάτη


Συνεχίζεται η παράνομη δραστηριότητα του κινητού που στέλνει σε ανυποψίαστους πολίτες μήνυμες με σκοπό να τους χρεώσει.

Ο αριθμός είναι ο 6946564862 και εξακολουθεί να στέλνει μηνύματα σε τυχαία επιλεγμένους συνδρομητές , όπως "Σε είδα το Σάββατο στην καφετέρια. Ο Σάκης μου έδωσε το κινητό σου" ή "Μόλις χώρισα με την Τζένη", "Καλησπέρα Καίτη μου, τι κάνεις" κλπ. 

Φυσικά πρόκειται για απάτη με σκοπό να απαντήσετε και στη συνέχεια σας έρχονται μηνύματα για συμμετοχή σε διαγωνισμούς κλπ και στο τέλος έρχεται "το κοστούμι", δηλαδή ο λογαριασμός ο οποίος είναι από 30 μέχρι 300 ευρώ.

Το πιο συνηθισμένο από τα μηνύματα της σειράς είναι: ΣΕ ΕΙΔΑ ΕΧΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΣ ΠΟΛΥ.Ο ΣΑΚΗΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΟ ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ Η ΨΗΛΗ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕ ΕΠΙΜΟΝΑ.ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ!

Μην απαντάτε και φυσικά μην στήνετε καβγά με τον έτερον ήμισυ αν υπάρχει !
Αν σας άρεσε αυτό το άρθρο κάντε κλίκ ΕΔΩ για να είστε οι πιο ενημερωμένοι αναγνώστες του διαδικτύου!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου