Δημοφιλείς αναρτήσεις

Garcinia Cambogia Veda
You.gr

What’s Hot

«Άγιοι Ανάργυροι - Καματερό» Προχωράμε μαζί, πάμε μπροστά!! «Πολιτική διαφήμιση»

«Άγιοι Ανάργυροι - Καματερό» Προχωράμε μαζί, πάμε μπροστά!! «Πολιτική διαφήμιση»


Αγαπητοί συμπολίτες μου,


Ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Νίκου Σαράντη, Δημάρχου του Καλλικρατικού Δήμου Αγίων Αναργύρων - Καματερού, επιχειρώ το πρώτο βήμα μου ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου μας.
Ζώντας από κοντά τον παλμό και τις ανάγκες του Δήμου μας, ως εκπαιδευτικός και ενεργό μέλος της κοινωνίας μας, αποφάσισα να σταθώ στο πλευρό του Νίκου Σαράντη, υιοθετώντας το δικό του όραμα για μία καλύτερη πόλη, για ένα καλύτερο αύριο. Για μια πόλη που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου, που θα σέβεται το μέλλον των παιδιών μας, τους απόμαχους της ζωής, τους συμπολίτες μας με ειδικές ικανότητες! Μία πόλη ανθρώπινη, την πόλη μας!
Χωρίς πολλά και περιττά λόγια, μακριά από κομματικές γραμμές και σκοπιμότητες, σε αυτές τις κρίσιμες μέρες που ζούμε στα τελευταία χρόνια της οικονομικής κρίσης, πρέπει να αποδείξουμε ότι βρισκόμαστε κοντά στον πολίτη, στηρίζοντας αυτόν και την οικογένειά του. Έτσι κι εγώ, ζητώ από όλους εσάς να μου δώσετε την ευκαιρία να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις αυτό που θα ήθελα και εγώ ο ίδιος να έχει η οικογένειά μου! Το δικαίωμα σε μία ζωή με αξιοπρέπεια!!


Σας ευχαριστώ θερμά
Ακριτίδης Ιωάννης

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου