Δημοφιλείς αναρτήσεις

Garcinia Cambogia Veda
You.gr

What’s Hot

Γιατί κουκλίτσα μου!!Παραπονάκια από την Κέιτ Άπτον: Τα οπίσθια μου δεν τα προσέχει κανείς [βίντεο]

Γιατί κουκλίτσα μου!!Παραπονάκια από την Κέιτ Άπτον: Τα οπίσθια μου δεν τα προσέχει κανείς [βίντεο]



Εδώ που τα λέμε έχει τα δίκια της η Κέιτ Άπτον. Τόσο καιρό που τη γνωρίζουμε ελάχιστα έχουν ειπωθεί για τα οπίσθια της και όλοι μας μένουμε στο στήθος της. Καταλαβαίνει μεν ότι δεν είναι απολύτως δικό μας το φταίξιμο το κορίτσι, αλλά έχει τα παράπονα της από τη συμπεριφορά μας. Γι΄αυτό θα κάνει τα πάντα να φέρει την ισορροπία.

Η Κέιτ βρέθηκε στα νησιά Κουκ για φωτογράφηση του Sports Illustrated και μεταξύ σοβαρού και αστείου έκανε τα παράπονα της που τα οπίσθια της δεν χαίρουν της απαραίτητης προσοχής, ενώ είπε πως από τα μαγιό που δοκίμασε το καλύτερο ήταν αυτό που τα τόνιζε.
kate-upton-570
«Ξέρεις κάτι...ο πωπός μου δεν παίρνει την απαραίτητη προσοχή γι΄αυτό πιστεύω πως μετά από αυτή τη φωτογράφηση τα πράγματα θα αλλάξουν» είπε με απειλητική διάθεση το Κατερινάκι. Βέβαια, την ώρα που τα έλεγε αυτά κουνούσε το στήθος της. Μετά φταίμε εμείς...


πηγη

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου