Δημοφιλείς αναρτήσεις

Garcinia Cambogia Veda
You.gr

What’s Hot

ΣΟΚ από ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ star: "Με έχουν ΒΙΑΣΕΙ 7 άνδρες ταυτόχρονα"!!! (PHOTO)

 ΣΟΚ από ΠΑΣΙΓΝΩΣΤΗ star: "Με έχουν ΒΙΑΣΕΙ 7 άνδρες ταυτόχρονα"!!! (PHOTO)


Ο λόγος για την Πάμελα Άντερσον, που βρέθηκε σε εγκαίνια φιλανθρωπικού ιδρύματος στις Κάννες και μίλησε για τις οδυνηρές στιγμές που πέρασε σε μικρή ηλικία, με πολλές λεπτομέρειες και χωρίς να μασάει τα λόγια της!

"Ήθελα να εξαφανιστώ από προσώπου γης. Κακοπoιήθηκα όταν ήμουν έξι ετών, με βiασαν στα 12, ενώ στην εφηβεία μου έζησα ξανά το μαρτύριο. Μόνο που αυτή τη φορά ήταν περισσότεροι. Η παιδική μου ηλικία δεν ήταν εύκολη. Παρά την αγάπη των γονιών μου κακοπoιήθηκα από μία μπέιμπι σίτερ όταν ήμουν έξι ετών… Όταν ήμουν 12 ετών πήγα στο σπίτι ενός φίλου μου και ο μεγαλύτερος αδερφός του θέλησε να μου μάθει τάβλι, το οποίο οδήγησε σε μασάζ και στη συνέχεια σε βiασμό. Ήταν η πρώτη σεxουαλική μου επαφή. Ήταν 25 ετών… Αργότερα, όταν ήμουν στην εφηβεία, ο φίλος μου σκέφτηκε πως θα ήταν αστείο να με βiάσει με άλλους έξι"!

O σκύλος απλώς να σημειώσει ότι στην εκδήλωση έδωσε το "παρών" και ο γιος της Πάμελα, που μαζί με τους 200 υπόλοιπους προσκεκλημένους έμειναν με τον στόμα ανοιχτό από τις αποκαλύψεις της...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου